maanantai 31. elokuuta 2015

Tracon, here I come!

Tracon-viikko on jo alkanut ja Facebookin puolella olenkin ollut taas vaihteeksi aktiivisempi. Eli kipin kapin sille puolelle!
Tracon-week has already started and I have been more active on Facebook. So hurry, go there!
 
Tässä Tracon-viikonlopun asusuunnitelmat:
Here is our costumeplans for Tracon-weekend:


Alunperin Arutolle (ent. whiplasher) piti tulla Assassin's Creed Unitystä Arno mutta asioita tapahtui ja niimpä suunnitelmat muuttuivat. Minulla piti alunperin olla vain yksi eli sunnuntain asu mutta osallistuin esityskilpailuun, mikä pidetään sunnuntaina ja pelkäsin että asu jotenkin vioittuu jos pidän sitä jo lauantaina. Niimpä Juvialta tuli toinen asu kehiin!
Originally Aruto (prev. whiplasher) was supposed to have Arno costume from Assassin's Creed Unity but things happened and plans changed. Also, I was originally going to have one costume, my Sunday costume, but I participated in show cosplay contest which is on Sunday and I was afraid that something might happen to the costume if I wore it on Saturday as well. So, I made another costume from Juvia.

Esityskisasta kirjoitan paremmin kunhan se koetus on koettu. Hiukan pelottaa (aika paljonkin) ja olen huolissani siitä, pyörrynkö lavalle vai onnistunko esiintymään. Pientä lavakammoa siis, eikä ihan mitään pientäkään. Sen jälkeen kun sain tsempattua itseni, etten murehdi pyörtymistäni, aloin stressata sitä, onko esittykseni tarpeeksi hyvä. Huspois nämä ajatukset minulta!
I will write more about show cosplay contest after the ordeal is over. I'm a bit scared (a lot, actually) and I'm worried about fainting on stage or if I manage to perform. A little stage fright, that is, which really is not so little... After I managed to get over those ideas, I started to worry about my show and would it be good enough? Shush, these thoughts, go away!

Coniraporttia ja kuvia tulossa luonnollisesti Traconin jälkeen. Tässä vähän ajatuksia siitä, mitä ohjelmia haluaisin seurata:
After Tracon I will naturally write about the weekend and post some photos. Here's some ideas of what I would like to see during the weekend:



Nähdään Traconissa!
See you at Tracon!
 

Tracon-asian lisäksi: minut löytää myös Amino Cosplaysta nimimerkillä MiiCosplay! Etsi ja seuraa minua, niin minäkin löydän helposti sinut! Siellä tavataan!
Aside from Tracon: you can find me at Amino Cosplay as MiiCosplay! Find and follow me so I can follow you! Meet you there!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti